torsdag 23 april 2015

Camillas Livsstil öppnar webbshop



Nu börjar min resa som egen företagare...och oj! vad jag har längtat efter det.
Det vart ju inget med den fysiska butiken som jag tänkte öppna för det kändes lite för stort, så jag har valt att öppna en webbshop www.camillaslivsstil.se.

 Jag skall börja i en riktigt liten skala och jobba mig uppåt.


 Så till att börja med så kommer jag att sälja Svarta Fårets Tilda garn för 33 kr/st och ha hela enfärgade färgsortimentet.
Varorna kommer att vara fraktfria vid beställning över 150 kr



Till veckan kommer även godsaker från


De har har en mängd fina present förpackningar med kola, choklad och te som jag skall sälja.

Perfekta presenten eller varför inte ge sig själv en fin present. Att sitter med sitt handarbete uppe i soffan och myser med en kopp gott te och godsaker.


Det kommer att bli en fröjd att få erbjuda er dessa underbara produkter till bra pris och ännu bättre...allt är fraktfritt

Skall även göra små kit med komplett garn paket med mönster och te, likaså garn och kola att ge bort i present eller unna sig själv en mysig stund.

Min förhoppning är att få in lite doftljus i underbara fruktiga dofter m.m men som sagt jag tar en sak i taget och jobbar upp detta, så det fortsätter ha sin personliga stil som jag har idag i denna bloggen, de skall gå hand i hand blogg och butiken.

Jag hoppas verkligen att ni kommer att tycka om mina produkter och så klart mina mönster och inspirationen jag vill dela med mig till er.

Så välkommen in till veckan och jag kommer så klart att uppdatera er när varorna kommer, och att ni sedan gillar och delar detta på Facebook under Camillaslivsstil

Önskar er en fortsatt underbar vecka och helg

Kram på er



Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Så härliga och lockande bilder. Jag vill önska dig lycka till med din webshop. Ska kika in framöver.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också