fredag 8 maj 2015

Presentförpackningar


Hej Vänner!
Oj vad jag saknar tiden till att få sitta i soffan och få virka i lugn och ro.  Det är så mycket nu i början med företagandet som tar all tid varje dag. Ordna fakturaunderlag, hitta bokföringsprogram och tråkiga möten.
Jag har ej ännu fått mina garn från Svarta Fåret och Tilda ännu men jag hoppas verkligen att de skall komma idag. 
Kommer att sätta mig ner och sy några kuddar idag som jag skall sälja så jag inte bara har garn och choklad :) Så förhoppningsvis till veckan kommer jag att kunna sätta mig ner och handarbeta lite mera. 
Men för tillfället håller jag på att göra lite presentförpackningar med lite olika produkter och här kan ni se dem. Vill ni kika eller köpa mina produkter så gå in på www.camillaslivsstil.se



Fin godisskål med kola " Till en väldigt go vän" men ni kan välja själv vilken kola du vill ha i. Denna presentförpackningen säljer jag för 129 kr + frakt 29 kr, ni kan även hämta varorna hos mig om ni bor i närheten av Tanumshede


Även här ett underbart set med Sommarte från Klara & Co, rosa te mugg och en te sil för 129 kr + frakt 29 kr. (Det finns även mugg i vitt) perfekt present till en vän eller varför inte en god kopp te till sig själv med smak av sommar. kika gärna in på www.camillaslivsstil.se



Denna underbara virkade ugglan säljes för 129 kr + frakt 29 kr eller om ni avhämtar den själv. Ni kan även få namn broderat på så blir det en personlig present kostnadsfritt.
Släng in en kommentar här nedan så hör jag av mig till er.


Dessa söta och väldoftande doft ljus i vanilj kostar 29 kr. Perfekt komplement till andra presentförpackningar. Meddela mig bara så ordnar jag detta till er. 

Så till nästa gång skall jag försöka att bli mitt " normal Jag" igen och förhoppningsvis kan ge er lite inspiration. Ha en riktigt fin helg så hörs vi snart av 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också