onsdag 10 juni 2015

Hjälp mig att bli bättre


Jag behöver Er hjälp!!
www.svartafaret.se

Sitter här och funderar redan på vad jag skall köpa in för garn till hösten. Jag frågade Svarta Fåret, och de tyckte att jag skulle fråga Er besökare vad ni tycker? och se vad ni har för önskemål. 

Vet att fler vill ha raggsockegarn men det finns lite olika tjocklekar och mönster på garnen eller vilket garn som helst. och  att ni skriver vad för tjocklek på stickor/virknålar som ni arbetar mest med. ! 

Vad vill ni se i min webshop???? 


Hjälp mig att bli bättre och på så vis kunna ge er ett utbud som passar er. 

Ni är viktiga för mig, så skriv ner vad som helst som dyker upp i ert huvud så skall jag sätta mig ner och utvärdera detta fram igenom. 

Många varma och soliga kramar 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också