tisdag 29 december 2015

Tulpanens tid

God fortsättning önskar jag er alla och att ni haft en fin julhelg.
Själv har det varit en lugn jul hemma med min familj och myst med film och virkning.

Har även jobbat en hel del med att fota och redigera bilder till den nya webbshopen jag öppnar i januari. Mina bilder är lite galna men jag vill inte att mina varor skall ligga i en hög utan blandat upp dem med blommor och som blev fantastiskt fina. 

Jag är i alla fall väldigt nöjd över resultatet och hoppas ni kommer och kikar in när jag har öppnat. Men ni kan fortfarande shoppa i min nuvarande butik www.camillaslivsstil.se


Candy garnet tillsammans med tulpaner blev en underbar färgchock...nästan som ett bord fullt av godis och man vill bara dyka i och frossa :)

 Har även sett en del stjärnlampor i butiker och jag gillar dem skarpt, men så var det någon som lagt ut bilder på att de gjort dem själva. 
SÅ! jag sätter min man i arbete och önskar mig en stjärnlampa och han gick ut och snickrade en till mig. Det är en prototyp för han skall ta hem finare och bredare virke och göra 2 st till mig och en på beställning. Jag är iallafall väldigt nöjd med min, och att han fick till vinklarna så bra.

 

Dagens jobb blir att virka på en pläd och jobba med shoppen i mellan åt. Skall även försöka få städat lite men till helgen åker julen ut för jag orkar inte med den för länge och det känns som man inte har något mer att fira. 
Men önskar er en fin vecka och Gott Nytt År
Ta hand om er

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Hej! Å vilken fin stjärnlampa. Tar din man emot beställning? God fortsättning önskar jag dig. Kram Kristina Högberg

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också