måndag 18 januari 2016

Hej alla Tilda älskare!

Är så himla glad över att nu kunna erbjuda er mönstret på Tilda dockan här i min blogg.

 Jag var i kontakt med skaparen av mönstret i förra veckan, om att jag önskade ha den svenska översättningen i min blogg. Och svaret kom snabbt !
 Hey Camilla,
Ofcourse you can translate my pattern in Swedish. As long as it doesn't get sold or so. I want my patterns to be free of use so everybody can enjoy the crafting!
I looked on your blog and love how you've made your Tilda's.

XX Inge
http://ingescreaties.blogspot.se/

Är väldigt tacksam för att fått förtroendet och inte att förglömma att det är skaparen som skall ha cred för sitt arbete att skapa denna vackra kvinna. 

Nu finns mönstret på Tilda dockan och på den öppna kjolen som jag virkar till Tilda på samma sida. Kommer även inom kort att lägga ut mönstret på den smalare Tilda och även på kappan jag virkar till den. 
Alla mina Tildor är virkade i Tilda garnet från Svarta Fåret och virknål nr 3. 

Mönstret hittar ni Här, eller i högerspalten här bredvid


Copyright:
Mönstret är endast för privat bruk - du får inte sälja mönstret eller på annat vis vidarebefordra mönstret för egen vinning. Du får gärna sälja och visa upp den färdiga produkten men tänk på att ge skaparen cred för det ingescreaties.blogspot.se, och hänvisa till mig med länk till   www.camillaslivsstil.blogspot.se eller tag på instagram @camillaslivsstil när ni delar min översättning av mönstret. 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också