onsdag 7 september 2016

Möt hösten med spännande virkning

Här står vi! 7 september...vart tog juli och augusti vägen?????
Ja! denna sommaren försvann väldigt fort även att vi haft en underbar sommar med mycket mys med vänner och släkt. Nu kommer tiden när man skall sitta inne och mysa, tända levande ljus, och försöker rädda mina uteblommor så länge det går. 

Men med hösten kommer även lugnet! nu kan man kura upp i soffan med gott samvete och dra filten över sig och ta fram virkningen. 
Jag har ingen virkning att visa idag, för jag håller på och förbereder mysterievirkning som jag skall hålla i fr.o. m 15 oktober i Facebook gruppen mysterievirkning. 


Vill du oxå hänga på spännande och utmanande virkning så häng på oss över 800 medlemmar i mysterievirkningen så vi håller i 1 gång i månaden. Ni kan själv välja garn som ni har i era garngömmor eller så köpa färdiga garnpaket till fördelaktigt pris hos www.camillaslivsstil.se
Men jag kommer ca 3 veckor före mysteriets början att lägga ut en materiallista över vad ni behöver så ni kan kolla hemma först innan ni beställer nått. 

Men jag har faktiskt fått ett ryck och sy, och då blev det ett babyneste. Det är en liten bädd för de minsta som känns mysigt och tryggt. Hade lite tyg hemma så jag sydde ihop detta: 



För att vara första gången så e jag väldigt nöjd. Men nu vet jag hur det skall göras nästa gång och de kommer se ännu bättre ut :). Har köpt lite nytt tyg på Hörnan i Strömstad och ser redan framemot att börja med den. Men först har jag lite virkprojekt som skall göras först. 

¨
Skulle någon vara intresserad över att beställa ett babynest så är det bara att maila mig på camilla.jirasek@telia.com så skall jag hjälpa er så ni får ett personligt babyneste. 
Pris: 649 kr + frakt 53 kr.


Från att ena stunden inte ha idéer och inspiration så nu har jag huvudet fullt av allt möjligt som jag vill göra, så det blir att skriva upp och ta ett projekt i taget....man vill mycket, men tiden är begränsad har jag märkt. 
Önskar er alla en mysig virkhöst

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också