tisdag 11 oktober 2016

Välkommen Catona från Scheepjes

Nu äntligen har jag fått en in Catona från Scheepjes till min webbshop. Jag kommer att ha säljstart den 21 oktober. 

Catona har fort blivit ett populärt garn det senaste året och nu tog jag mig modet och beställde hem alla 105 st färgnyanser. Jag har nästa lite svårt att föreställa mig så många färgnyanser så jag längtar tills jag får min beställning inom de närmaste dagarna. 


Catona är ett merceriserade garn och är något mjukare än Catania som har en fantastisk lyster. Härligt att kunna erbjuda kunderna de mest populära virkgarnen på marknaden.  Jag behöver några dagar nästa vecka med att lägga in varorna i shoppen så därför blir säljstarten den 21 oktober. 


Catona finns i 2 olika storlekar på nystana, 25 g och 50 g. Jag kommer att bara sälja 50 g och för
 25 kr/st. Så nu väntar fotografering och arbete att lägga in alla nystan i shoppen och det är en hel del jobb. Men det skall bli underbart att få erbjuda er detta fina garn. 


Så jag kan inte annat säga - VÄLKOMMEN CATONA

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Åh då blir det många beställningar framöver. Älskar det garnet 😍

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också