lördag 18 februari 2017

Scheepjes Secret Garden - NU i butiken!


Äntligen har jag fått in Scheepjes Secret Garden till min webbshop Camillaslivsstil
Jag beställde hem ett paket för ett tag sedan och skulle testa garnet, och jag föll direkt.
Blir smågalen när jag ser färgerna i hyllan och vill bara fläcka upp paketen och börja virka, men först får nog andra projekt bli färdiga först. 


  Den fantastiska färgskalan gör ju att man får vårkänslor på en gång och sedan själva strukturen och kvalitet som är mjuk som silke och färgnyanserna smeker förbi varandra utan att man ens märker utan plötsligt så har det bytt färg. 
Så namnet Secret Garden är verkligen det rätta namnet för detta garnet för vilken färgskala alltså..



Eftersom det är så fantastiska färger så behöver man inte virka eller sticka avancerade mönster för färger kommer mer till sin rätt ju enklare mönstret är tycker jag. 
Virkade en Toni Irving sjal till min svärmor och den blev så himla fin och färgerna kom så till sin rätt. Virkade med virknål nr 6 och det räckte med 3 nystan. 




Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också