tisdag 21 november 2017

Black Friday - November shopping

Hej Svejs!!
November har fort svept förbi och snart är den över. Men innan dess så är det Black Friday den 24 november. 
Jag kommer att ha 20% på hela sortimentet - hela dagen i min webbshop www.camillaslivsstil.se så passa på och shoppa 


Själv är jag i London denna dagen så jag får shoppa där istället :) Det skall bli härligt och komma bort några dagar och se på annat och insupa den underbara julstämningen som är i hela London. 

Tänkte att slå ett slag för att köpa presentkort i min shop och ge bort i julklapp till någon som älskar handarbete. 


Som ni nog har märkt så skriver jag inte så mycket i bloggen längre. Jag kommer att använda bloggen till att lägga ut mönster och idéer.
 Mer om mig och mina intressen kan ni hitta på Instagram under @camillaslivsstil. 
Jag har haft så mycket att göra det senaste året att jag inte hinner med att skriva så ofta som jag önskade, men vem vet det kan ju ändra sig också. 

 Ta hand om er och fortsätt virka och sticka och inspirera andra

Kram Camilla 


Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också