fredag 5 januari 2018

Nytt år - Nya utmaningar...igen !!

Alltså vad tiden går! men nu ser jag på 2018 med stor glädje och med härliga utmaningar. 

För er som inte är med i Facebook gruppen - Mysterievirkning med camillaslivsstil.se så rekommenderar jag er att hänga på. 
(klicka på bilden så kommer du till facebookgruppen)


Nu den 17 februari startar nästa mysterium Eye See You Mysteriet med Lina Andersson. Lovar det blir ett spännande och utmanande mysterium där fler av er får testa ny virkteknik och det är ju aldrig fel att lära sig nått nytt :) 
(Klicka på bilden så kommer ni till webbshoppen)

 Camillaslivsstil

Det är ett stort mysterium där vi kommer använda 27 st Catona 25 g och mysteriet kommer att hålla på i ca 6 veckor. 
TEMA - Inredningsdetalj

Det är endast FÖRHANDSBESTÄLLNING för att det blir svårt annars att kunna ha tillräckligt med garn hemma för att alla skall få de garnpaket dom önskar. Så fram till 2 feb kan ni beställa och sedan kommer paketen att skickas ut allt eftersom men ni kommer ha paketen i god tid före start. 
Det ni behöver utöver garn så är det virknål 3. 

Här nedan ser ni de 5 olika färgkombinationerna som vi kommer erbjuda: 







Dessa 5 olika färgkombinationer hittar ni i min webbshop www.camillaslivsstil.se


http://www.camillaslivsstil.se/garn/mysteriepaket/eye-see-you-mysteriet/

Bloggen kommer jag tillsvidare att använda och lägga in nya mönster och utmaningar som virkning och inspiration. 
Hinner tyvärr inte skriva här och knappt på Instagram tyvärr fast det är en viktigt kanal ut till kunder men tyvärr har jag bara 2 händer. Det är tufft att vara ensam företagare att göra alla annonser, packa paket, bokföra sköta hela företaget själv så då försvinner dagarna väldigt fort.

Så god fortsättning på det nya året och så hoppas jag vi ses i Mysterievirkningen :) 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också