fredag 27 april 2018

Mönsterskapande = tystnad från mig

Halloo!


Ja! här sitter jag och virkar och tar en paus och skriva några rader till er!
Nu när jag skall bli mormor så har mycket ideér kommit fram och jag har börjat skapa virkade barnkläder. 
Min ide är att efter fått en förfrågan om att göra ett virkmönster på det jag nu har virkat och responsen att att stilen på plaggen speglar nutida mode och stil och jag skall göra mitt bästa. 

Så jag kommer lägga all kraft i detta och att få färdigt mönster m.m inom 2- 3 månader och det vore väldigt spännande att få göra detta, MEN jag vill poängtera att det kanske blir så att jag inte klarar av det och då kommer jag att lägga ut det här på bloggen som gratis mönster. Så nu vet ni vad jag gör om dagarna :) packar ordrar, virkar och skriver mönster och gör det efter min takt så jag inte stressar ihjäl mig för detta. 
Så jag önskar er alla en underbar virkvår och så hörs vi snart igen :) 
kramkram 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också