måndag 8 juni 2015

Virkade Disktrasor i Tilda Bamboo

Nu har det blivit 3 disktrasor i olika mönster av Svarta Fårets Tilda Bamboo
Vill man testa olika mönster och ha ett projekt som går snabbt så är ju disktrasor perfekt att virka, de blir ju inte upprepade eller liggandes längst ner i en korg.
Dessa 3 har jag virkat till min vän och sedan har jag fått ännu fler beställningar. ¨


Mönstret till den lila och rosa hittar ni Här och till den gröna Här
Virkat med Tilda Bamboo och virknål 3.
Garnet kan ni också köpa i min webshop www.camillaslivsstil.se eller skicka ett mail till camilla.jirasek@telia.com. 


 Tilda Bamboo är ett väldigt lätt och luftigt garn och eftersom det är bambu i så har den antiseptiska egenskaper som är perfekt till disktrasor och kläder. Garnet är väldigt mjukt och lent så det är utmärkt till plagg till små barn. 
Hoppas att Svarta Fåret får in fler färger än vad de har idag, för efterfrågan är väldigt stor på dessa garn. 





Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Jättefin, tänker göra såna, men hur får jag tag i den personliga banderollen, det var fint tycker jag

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också